sobota, 1 lipca 2017

Hej ;D

Powracam po dość długiej przerwie z dawką prawdziwej świeżości i weny. Chciałabym podzielić się z Wami moim nowym opowiadaniem. Moje ,,Gwiazdy Sinnoh" zawieszam na czas nieokreślony. Teraz zaprezentuję Wam całkowicie coś nowego. Oto mały przedsmak..

Daphne każdej napotkanej osobie przypomina słodką, uroczą dziewczynkę z dobrymi manierami. Pomaga jej również w tym fakt, że posiada burzę różowych włosów, ładną buzię oraz to, że najbliższe osoby wołają na nią ,,Candy" lub ,,Sweetie". W rzeczywistości Daphne to wredna, złośliwa, sarkastyczna osiemnastolatka, która pracuje jako młoda agentka dla tajnej organizacji Dark Side zajmującą się handlem Pokemonami. Nastolatka nawet tutaj jest pobłażliwie traktowana przez innych z powodu wuja, który jest jednocześnie głową organizacji oraz prawdziwą zmorą dla sierżant Jenny.  Dziewczyna postanawia przejąć jedną z najtrudniejszych misji polegających na  zdobyciu tytułu Mistrza Pokemon. Problem rozpoczyna się na samym starcie, ponieważ Daphne z szczerego serca nienawidzi tych małych, uroczych stworków...


12 komentarzy:

  1. Fabuła zapowiada się ciekawie i oryginalnie. Jak napiszesz prolog to dodam cię do polecanych :)
    Hm...szkoda, ze zawieszasz Gwiazdy Sinnoh. Może potem będziesz prowadzić dwa blogi?
    Naprawdę jestem ciekawa ale coś się boje, że nie polubię Candy (nienawidzę różowego :P)
    I takie pytanie: historia będzie w jakim regionie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno polubisz (chyba) planuję w Kalos, ale wszystko w swoim czasie. :D

      Usuń
  2. Hello, my friend. ;> You're not gonna get rid of me that easily. :D
    Ach, stary mem, ale wciąż świetny. <3
    Weny życzę, weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dear, ja nie wróciłam, ja cały czas tu jestem. ;> Swoją drogą, jakieś inne konto?

      Usuń
    2. Welcome to my world :D koleżanka zapomniała wylogować się ze swojego konta na moim telefonie XD. Nawet nie zauważyłam :D.

      Usuń
    3. Whoops. Zdarza się ;>

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że to wypali, bo bardzo mi się podoba ten zarys fabuły. Oby Ci się udało i żeby weny nie brakowało oraz chęci, czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak narazie, dla mnie najbardziej zachęcające są ciasteczka :V Nie jestem fanką tego typu postaciami, ale z chęcią poczytam, bo podoba mi się twój styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka mam i to przepyszne :D. Dziękuję za komplement i mam nadzieję, że spodoba Ci się moja postać i opowiadanie.

      Usuń
  5. Brzmi ciekawie, niezły plot twist z główną bohaterką. Aż mam ochotę krzyknąć "It's a trap!" xD
    będę śledzić :3

    OdpowiedzUsuń